fredag 11. februar 2011

slutt logg :

1) arbeidet har gått greit, ble litt mye for meg, har aldri jobbet så mange timer med en skriftelig oppgave før, ble kanskje for mye skriftelig for meg, og jeg tror oppgav. Det tok litt tid før jeg kom sikkelig i gang, fordi jeg først noterte det jeg skulle finne etter.

læringseffekt: ja! jeg har jo selvfølgleig lært noe av prosjektet! føler meg trygg på retorisk analyse.

min egen innsats: Bra syns jeg, men jeg feil vurderte litt på mengde arbeid, og derfor ble det muntlige litt tynnere.

jeg tror jeg klarte å få fram det meste av det faglige nivået, men jeg hadde kanskje litt problemer med å luke ut det viktigste... var kansjke derfor det ble såppas mye. Selvstendig, arbeid har jeg altid klart og aldri hatt noe problem med, men jeg liker best å jobbe hjemme. Så jeg må bli litt flinkere til å bli mer effektiv på skolen.
karrakter: siden det ble mye skriftelig , som jeg tror jeg fikk til, men litt tynnere på muntlig. gir jeg meg selv karrakteren 4.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar